Általános Szerződési Feltételek
honlapunkon keresztül történő online vásárlásokhoz
SER-Ring Gokartpálya
Üdvözöljük honlapunkon!
Köszönjük, hogy minket választott.
A www.gokart-seregelyes.hu honlap webshopját a CUIES Kft üzemelteti. Minden online megkötött szerződésünkre a jelen ÁSZF rendelkezései érvényesek. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel vagy a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén!
Szolgáltató adatai
- Név: CUIES Kft.
- Székhely: 8000 Székesfehérvár, Bébic utca 89.
- Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Bébic utca 89.
- Nyilvántartásba vevő hatóság:
- Cégjegyzékszám: 07-09-009724
- Adószám: 13104575-2-07
- Képviselő: Mihályi Norbert
- Telefonszám: +36/30-140-2222
- E-mail: naptar.serring@gmail.com
- Honlap: www.gokart-seregelyes.hu
Tárhelyszolgáltató adatai
- Név: Websupport Magyarország Kft.
- Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.
- Telefonszám: +36 1 700 2323
- E-mail: info@mhosting.hu
A szerződés nyelve és formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések magyar nyelvűek. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az eladó nem iktatja.
Adatvédelem
Adatkezelési tájékoztatónkat az alábbi a linkre kattintva érheti el:
Árak
A weboldalon feltüntetett árak forintban értendők, és tartalmazzák az ÁFÁ-t.
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. Az árak módosítása nem terjed ki a már korábban megkötött szerződésekre. Hibás ár feltüntetése esetén az Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. (Hibás ár pl.: 0-1 Ft-os ár, a kedvezményt tévesen feltüntető ár, nyilvánvalóan alacsony, vagy nyilvánvalóan eltúlzott ár.) Ebben az esetben a Vásárló dönthet, hogy meg kívánja rendelni a terméket, vagy eláll a vásárlástól.
A termékek tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható termékek tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban olvashatnak. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak! Ha kérdése merült fel, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén! A CUIES Kft. bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.
A rendelés folyamata
A megrendelések leadása a https://gokart-seregelyes.hu/ honlapon interneten keresztül van lehetőség. Telefonon és e-mailben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad.
A webshopban kiválasztott termékeket helyezze a kosárba, ellenőrizze a kosár tartalmát, majd a szükséges adatok megadása után válassza ki a szállítási és fizetési módot, majd küldje el rendelését. Adatait bizalmasan kezeljük, adatvédelmi tájékoztatónkat az Adatvédelem pontnál feltüntetett honlap címünkön olvashatja.
Adatbeviteli hibák, megadottak adatok valósága
A megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van a bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy a megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen ezen adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Az eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. A megrendelésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy az eladó jogosult a hibás vagy pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárt és költséget Önre hárítani. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a helytelenül megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazoló üzenet kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
A rendelés visszaigazolása, véglegesítése
A megrendelés elküldése után egy automatikus visszaigazoló üzenetet fog kapni, ami nem minősül az ajánlat elfogadásának. Amennyiben ön a megrendeléstől számított 24 órán belül nem kapja meg az automatikus visszaigazoló emailt, akkor kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat. Az eladó munkatársa által telefonon vagy írásban történő visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre a vevő és az eladó között szóban/írásban kötött adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre. A rendelési várható szállítási idejét a kollégáink által küldött visszaigazolás tartalmazza. Amennyiben a vevő úgy dönt, nem fogadja el a szállítási ajánlatot, így nem jön létre az eladó és vevő között szerződés. Ebben az esetben az eladót nem terheli szállítási kötelezettség, a vevőt pedig fizetési kötelezettség.
Törzsvásárlói program
A CUIES Kft. jelenleg nem folytat törzsvásárlói programot.
Választható fizetési módok
Utánvétel: A rendelésért az áru személyes átvételekor, vagy a kézbesítésekor kell fizetni a futárszolgálat munkatársának az összeget, ami tartalmazza a szállítási költséget is. A szállítást végző cégtől kapott értesítőben szerepel, hogy milyen módon tud majd náluk fizetni. (készpénz/bankkártya). A számlát a csomaggal együtt vagy online küldjük.
Online bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A fizetés során csak az adatkezelő számára elérhetőek az egyéb adatai, az adatkezeléséi tájékoztatót itt olvashatja: https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Előre utalás: Az utaláshoz szükséges adatokat díjbekérő formájában küldjük önnek. Amint beérkezik az összeg a számlánkra, úgy egyből küldjük is Önnek a megrendelt termékeket. A számlát kérheti emailben is. Amennyiben nem emailben kérte, úgy a csomaggal együtt kapja meg.
A megrendelt termékek átvétele
A termékeket személyesen is át lehet venni, vagy futárszolgálattal tudjuk küldeni.( Ajándékutalvány esetén e-mailben is tudjuk küldeni előre utalás vagy online bankkártyás fizetés esetén.) Önnek a rendelés leadása előtt lehetősége van kiválasztani a megfelelő módot. A termékeket a kiválasztott szállítási módon fogjuk önhöz eljuttatni.
Minőség és mennyiség ellenőrzése, kifogásolása
Ön köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket közölni.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a csomagot kézbesítéskor a átadó személy, vagy futár előtt vizsgálja meg és sérülés észlelése esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben az átadás-átvételkor Ön nem élt kifogással, a számlán szereplő tételek hiánytalanul átadottnak tekintendők.
Ön az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a termékre vonatkozó kötelező jótállási – illetőleg szavatossági időn belül.
A szállított termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozó, nem jelentős hiány esetén Ön nem jogosult a termék átvételét – illetőleg ugyanezen az alapon – a termék árának kifizetését megtagadni.
Teljesítési határidő
A teljesítési határidő a visszaigazolástól számított legfeljebb 30 nap. A visszaigazolásban kapott szállítási dátum tájékoztató jellegű. Amennyiben a szállítás eltér a visszaigazolásban szereplő dátumtól, úgy ej újabb értesítést fogunk küldeni. Az esetleges késésért az eladó kártérítési felelősséget nem vállal.
Az eladó NEM felelős:
- Hálózati hiba miatt akadályokért a honlap használatában.
- A webáruházban megjelenített készlethiányért.
- Bármilyen okból jelentkező, a termék rendelése, vagy használata során fellépő következmény károkért.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményeiért.
Termék szavatosság
A megrendelt termékekre a Ptk. 6.159. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén a kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a CUIES Kft. –t a fenti elérhetőségek egyikén. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 6.159 § (2)-ben meghatározott szavatossági sorrend szerint: – elsősorban kicseréljük – ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.
Elállás /felmondás
A fogyasztót a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indoklás nélküli elállás joga. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő:
a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;
b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le,
amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: CUIES Kft. 8000 Székesfehérvár, Bébic utca 89., E-mail: naptar.serring@gmail.com. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől az online szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja értelmében a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás/felmondás jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után. Szintén a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás/felmondás jogát a esetleges hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
Panaszkezelés
A fogyasztó a szolgáltatásokkal vagy az eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Telefon: +36/30-140-2222
- Internet cím: www.gokart-seregelyes.hu
- E-mail: naptar@gokart-seregelyes.hu
Panaszügyintézés
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik. A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell:
- a fogyasztó nevét és lakcímét
- a panasz előterjesztésének helyét, idejét és módját
- a fogyasztó panaszának részletes leírását
- a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét
- a vállalkozás nyilatkozatát a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírását
- a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.
Bírósági eljárás: Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető testület
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli (válaszirat küldés és megjelenési kötelezettség).
Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
- Fejér Megyei Békéltető Testület
- Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
- Lencsés Hajnalka békéltető testületi ügyintéző, ügyfélkapcsolati koordinátor
- Telefon: 06-22/510-310
- E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
- Honlap: https://www.bekeltetesfejer.hu/
- A Békéltető Testületekről bővebb információ érhető el: http://www.bekeltetes.hu
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.
A jogtulajdonos: CUIES Kft.
Egyéb feltételek
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződésre a Magyar jog az irányadó. A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
2023. Március 19.